پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 1 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۳۷:۳۸

قیمت نفت با افت موجودی انبارهای آمریکا افزایش یافت

باشگاه خبری فراساحل: قیمت نفت صبح امروز(چهارشنبه) در بازارهای جهانی بالا رفت، زیرا پس از انتشار گزارش انجمن نفت آمریکا که نشان داد موجودی انبارهای نفت این کشور در هفته گذشته بیش از آنچه انتظار می‌رفت، کاهش یافته و نگرانی سرمایه گذاران از مازاد عرضه نفت فروکش کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از رویترز، نگرانی از مازاد عرضه نفت در بازارها سبب کاهش قیمت این کالا در روزهای اخیر شده بود. قیمت نفت خام برنت دریای شمال در ساعت 35 دقیقه بامداد امروز به وقت گرینویچ در بازار لندن با 29 سنت افزایش نسبت به دیروز (سه شنبه) به 73 دلار و 73 سنت در هر بشکه رسید. نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با 22 سنت کاهش قیمت نسبت به دیروز، به بهای 68 دلار و 74 سنت در هر بشکه معامله شد.

نفت پایه اروپا پس از ثبت رکورد 74 دلار در هر بشکه در پایان معاملات دیروز بازار لندن به قیمت 73 دلار و 44 سنت معامله شد. نفت پایه آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز به بهای 68 دلار و 52 سنت معامله شد که تقریبا یک درصد نسبت به روز پیش از آن افزایش داشت. خبر افزایش مخارج سرمایه گذاری چین روی زیرساخت‌های این کشور نیز به کاهش نگرانی از افت تقاضای نفت چین به دلیل افزایش تنش‌های تجاری این کشور با آمریکا کمک کرد. بنا به اعلام انجمن نفت آمریکا، موجودی انبارهای نفت این کشور در هفته گذشته با 3.2 میلیون بشکه کاهش به 407.6 میلیون بشکه رسید. موجودی نفت خام در پایانه صادراتی کوشینگ اوکلاهاما نیز به 808 هزار بشکه کاهش یافته است.



  کد خبر : 5708
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :